OPS Mengecat Kedai


Gambo aku mengecat kedai dgn ayah aku minggu lepas. Nk jimat, buat sendiri jerlah. Minggu ni tunggu kontraktor pasang siling baru plak. Hal signboard kedai X settle lagi tapi Majlis ckp xper so aku fokus kt perkara yg lebih penting dulu macam cari Quotation untuk barangan peralatan kedai yg *mahal* dan boleh di sapot agensi kerajaan. Bukan senang nk dpt subsidi ni kene cari 3 quotation daripada company berlainan bagi setiap peralatan yg kita mohon. Bukan free tapi sapot 50% daripada harga asal cukup baik kot. Oh well mmg aku perlukan beberapa mesin yg penting tuk melancarkan perniagaan. Mesin apa? uhh.. rumit la pulak namanya.. lenkali jerlah aku letak gambo.

Leave a Reply

